Regulamin Sklepu Internetowego DzastaFashion.pl
I. Dane Firmy
- Nazwa Firmy: DŻASTA FASHION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- NIP: 7171842057
- REGON: 528095718
- Adres siedziby: Borów-Kolonia 17, 24-350 Chodel, Polska
II. Polityka Zwrotów
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta wszedła w posiadanie towaru. Aby skorzystać z prawa odstąpienia, Klient musi poinformować firmę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy poprzez jednoznaczne oświadczenie (np. list wysłany pocztą, faxem lub pocztą elektroniczną).
III. Polityka Reklamacji
Reklamacje można składać:
- E-mail: reklamacje@dzastafashion.pl
- Telefon: 507-013-307
- Adres: Borów-Kolonia 17, 24-350 Chodel, Polska
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przez firmę reklamacji. W przypadku uzasadnionej reklamacji możliwa jest wymiana produktu na nowy, naprawa produktu lub zwrot pieniędzy.
IV. Polityka Ochrony Danych Osobowych
Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji umowy i obsługi posprzedażowej. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych, w tym o prawach przysługujących osobom, których dane dotyczą, znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej firmy.
V. Czas Dostarczenia Produktu/Usługi
Zamówione produkty/usługi są dostarczane do Klienta w terminie do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia przez firmę. Szczegóły dotyczące dostawy mogą zależeć od wybranej metody dostawy oraz miejsca dostawy.